tisdag, augusti 08, 2006

Lägenheten tömd...

I helgen var jag nere en snabbis till Lund och tömde och städade lägenheten innan Leila ska flytta in. Hyrde en Toyota och körde ner efter jobbet i fredags. De hade ingen av den modell jag bokat, så jag fick en större modell (Avensis). Det var ju en riktig tur, för annars hade det aldrig gått. Kan inte fatta vad jag fått alla grejer ifrån. Det tog aldrig slut! Höll på hela helgen, och fyllde bilen till max. Jörgen var ändå snäll och lät mig ställa en låda och en kasse böcker i hans förråd. Tack för det!
Hann ändå med att träffa grabbarna i klassen ute hos Öberg i Ljunghusen på lördagkvällen. Hade gärna hängt med dem ut, men det var tur att jag inte gjorde det. Då hade jag väl varit kvar i Skåne än. Ställde väckaren på 08 på söndagmorgon och slet hela dagen. Lämnade inte Lund förrän vid 20-tiden och rullade in i Enköping vid 01.30. Ville bara dö när väckaren ringde 07 på måndagen och det var dags att tömma bilen och sen lämna tillbaks den på Arlanda. Allt ordnade upp sig sen när Ryggen kom senare på dagen. Han och Jocke och jag hade trevligt på kvällen sen, även om jag var kass på minigolf.

6 dagar kvar...

Veckans låt:
Leonard Cohen - Ain't No Cure For Love