fredag, september 29, 2006

Midterm och teater

Kom precis hem från min första exam på Georgia Tech. Hade kanske inte läst så mycket som jag borde gjort, men det är ju det som är fördelen här att allt inte hänger på en tenta utan att jag har chans att reparera det på nästa prov och på projektet som kommer sen.

Har hoppat över träningen en gång den här veckan för att jag känt mig lite krasslig i halsen. Det är så sjukt kallt på rummet, och det går inte att göra nåt åt. Har gjort en felanmälan, men inget händer. Nu är det 65 grader F som är ca 18 C, men en morgon när jag vaknade var det 55 vilket är mindre än 13 grader C. I badrummet ligger det nog runt 55-60 fortfarande. Måste göra nåt åt det...

Ikväll ska jag på teater. Adam här i huset är med som skådespelare. Det är en deckarhistoria som utspelas under middag, och skådespelarna interagerar med oss gäster som äter. Tydligen ska vi gissa vem som gjort det och varför, och kunna ställa frågor till skådelspelarna som rör sig runt i restaurangen. Intressant...

Efter det är det nog dags för Loca Luna igen. Anders för besök av David från Sverige, som jag spelat innebandy med i Lund. Det är nog bra, för han kommer nog vilja hitta på massa saker. Det lär ju aktivera oss också. Kanske en tripp till Savannah (ligger vid Atlant-kusten)?